Jiddhan

Product Code: Jiddhan

Availability: 100

Price: RM185.00
  • 3 or more RM180.00
  • 6 or more RM170.00
Qty:

Jiddhan


Kandungan : 30sachet x 15gm
 

JIDDHAN adalah produk makanan yang menguatkan tubuh manusia dengan nutrisi yang penting yang dapat memerangi berbagai penyakit dan makanan tambahan yang amat penting untuk badan dan juga sebagai makanan penting bagi bakteria baik dalam tubuh untuk menghadapi serangan bakteri yang berbahaya bagi tubuh. JIDDHAN adalah makanan prebiotik dan merupakan makanan tambahan yang penting untuk sistem tubuh badan manusia

Jiddhan adalah makanan untuk bakteria baik dalam sistem usus manusia. Jiddhan bukan ubat. JIDDHAN adalah "PREBIOTK" iaitu makanan "PROBIOTIK" (bakteria baik). Apabila bakteria baik mendapat makanan ini mereka akan jadi banyak dan kuat. Mereka akan menyerang pula bakteria jahat yang berada dalam tubuh (yang menggangu serta merosakan perjalanan sistem dan fungsi organ dalaman manusia) manusia serta memperbaiki mana-mana organ yang rosak disamping mengeluarkan sisa-sisa toksin (hasil dari salah pemakanan). Anda harus tahu ada lebih dari 400 jenis bakteria di dalam badan yang bekerja siang malam tanpa jemu untuk kebaikan manusia.

Manna sebagai bahan utama dalam Jiddhan. Manna dikenali dan diakui oleh 3 kitab iaitu Al-Quran, Injil dan Taurat adalah anugerah Allah SWT kepada Nabi Musa A.S. Para ulama telah mengakui air zam-zam adalah “air minuman dari Syurga”, Saffron adalah “bau wangian di Syurga” dan Manna adalah “makanan dari Syurga”.

 

Allah swt berfirman:

"Dan Kami menaung kamu dengan awan, dan Kami menurunkan kepadamu manna dan salwa. Makanlah (makanan) yang baik-baik dari rezeki yang telah Kami berikan kepadamu. Mereka tidak menzalimi Kami, tetapi justeru merekalah yang menzalimi diri sendiri." (Surah al-Baqarah: 57) , (Surah al-A'raf: 160) dan (Surah Thaha: 80).
 

Khasiat:

Mencegah dan merawat sakit buah pinggang, kanser, diabetes, masalah prostat, darah tinggi. dan lain-lain.
 

Kandungan:

Manna (Gum Arabic Acacia), Manggis (Gracinia mangostana), Madu, Roselle (Hibiscus sabdariffa), Buah Tunjuk Langit (Swietenia macrophylla), Mahkota dewa (Phaleria macrocarpa), Habbatussauda (Nigella sativa), Kurma (Phoenix dactylifera), Biji Apricot (Apricot kernels) B17, Padi (Oryza sativa), Stevia (Stevia rebaudiana), Pisang mas (Musa acuminata) dan Serat (Psyllium)
 

Cara Hidangan:

Ambil satu sudu kecil Jiddhan dicampurkan dengan air minuman atau madu pada setiap pagi dan malam sebelum makan.
 

Write a review

Note: HTML is not translated!
Bad           Good